Profil 2017-11-13T17:28:29+00:00

PROFIL

Vi hjælper virksomheder, ledere og medarbejdere med at frigøre indsigt og opfylde deres potentiale. Vi leverer ærlig, upartisk rådgivning, udfordrer etableret tænkning og driver transformationer. Vi samarbejder med vores klienter for at opbygge kapaciteter, der gør det muligt for organisationer at opnå bæredygtige resultater. Et stærkt engagement forankret i et sæt klare værdier gør 4IMPROVE Consulting Group til en betroet forretningspartner – og et givende og inspirerende sted at arbejde.

Efter at have arbejdet med en lang række brancher og forretningsområder gennem årene, har vi erhvervet erfaringen og den indgående indsigt til at tale vores kunders sprog. Vi forstår deres dagligdags bekymringer og udfordringer. Vi bidrager til langsigtede, bæredygtige løsninger, som udgør et solidt fundament for fremtidig vækst og udvikling.

Vores klienter kommer til os:
• For ærlig og upartisk rådgivning baseret på stærkt engagement, indsigt, viden og erfaring
• For hjælp til at opfylde virksomhedens, ledelsens og medarbejdernes fulde potentiale
• Når de vil have ægte og varig forandring
• Når forandringer og løsninger skal indlejres i organisationen og gøre en langsigtet forskel
• For at opnå viden, indsigt og forståelse til at skabe vækst og udvikling
• For at få et andet perspektiv på en række udfordringer og problemer
• Når de skal træffe afgørende beslutninger vedr. deres virksomheds eller medarbejderes fremtid

Karriere

Rådgivning er kernen i vores forretning. 4IMPROVE konsulenter går i dybden for at løse vores klienters største udfordringer og gøre en positiv og varig forskel for deres virksomheder.
Konsulentarbejde er varieret og barskt, meget af det udføres ude hos klienten. Projekter kan variere i længde, størrelse og placering afhængigt af klientens udfordring. Vi kræver mindst fem års erhvervserfaring og en dokumenteret rekord af resultater. Til gengæld tilbyder vi dig et udfordrende men uhøjtideligt arbejdsmiljø, store faglige udfordringer, spændende projekter, dedikerede kolleger og et attraktivt lønsystem.
Vi tror på frihed og ansvar. Du vil opleve en høj grad af frihed til at planlægge dit eget arbejde, men det er afgørende, at friheden går hånd i hånd med en stærk ansvarsfølelse når det gælder klienter og projekter.
Vi søger altid nye talenter! Hvis du gerne vil være med på holdet, så send din ansøgning og CV til sekretariat@4improve.dk. Vi ser frem til at høre fra dig.

NYHEDER

    LinkedIn Company Updates

  • 4 Days Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    Grib væksten gennem øget output!  Morgenmøde tirsdag den 16. januar 2018 kl. 8:00-10:30. Hvorfor er det ofte vanskeligt at få produktionen til at følge med de muligheder, der findes på markedet? Med udgangspunkt i konkrete eksempler, vil vi vise hvordan en fokuseret OEE indsats kan øge output fra investeringsaktiver – og dermed udskyde investeringer, samtidigt med at de direkte omkostninger reduceres. Vi byder på spændende indlæg fra DS Smith, Egetæpper, IKEA Industry og Elopak, og selvfølgelig morgenmad. Morgenmødet er gratis, og der er parkering ved døren. Yderligere information og tilmelding til sekretariat@4improve.dk senest 12. januar 2018. Vi glæder os til at inspirere dig!

  • 8 Days Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    Velkommen til vores nye Senior Management Consultant Thomas Vedel Thomas er kandidat i International Business fra Aarhus Universitet, og kommer fra LEGO, hvor han som Director har mere end 14 års international erfaring med digitalisering, procesoptimering, strategi, ledelse, operation og procurement.

  • 14 Days Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    OEE er temaet for vores morgenmøde 16. januar 2018. Hvis du allerede nu vil vide mere om optimeret maskinudnyttelse, minimering af spild og øget produktivitet, så læs casen om Elopak her:  https://lnkd.in/g5MWX6H

  • 21 Days Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    Den digitale tidsalders forretningsmuligheder var emnet for vores konference 7. november 2017. En af oplægsholderne var professor Thomas Ritter fra CBS, der blandt andet reflekterede over datadreven forretningsudvikling. Se mere på www.4improve.dk

  • 22 Days Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    Nilfisk Assembly factory in Hungary hosted the GOEN "Global Operations Executives Network" meeting in November 2017. Afterwards, we had the honor of a private meeting at the ambassador's residence in Budapest. GOEN's 2018 program includes visiting operating units in China, Denmark and Lithuania. For more information regarding GOEN membership, please contact Partner Jørgen Nørmølle jn@4improve.dk

  • 25 Days Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    Indkøb er død, længe leve sourcing! Sourcing Excellence konference 23. november 2017 på Comwell Aarhus, hvor blandt andre Associate Partner Morten M. Møller vil taler om strategisk indkøb. Program og tilmelding: https://lnkd.in/grcKTSC

  • 28 Days Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    Sammen med SDU har vi afholdt Sales & Operations Planning gå-hjem-møde med fokus på best practice samt hvordan forskellige personlighedstyper påvirker S&OP arbejdet. Gik du glip af gå-hjem-mødet, kan du finde materialet her: https://lnkd.in/gHVFZUH

  • 1 Months, 2 Days Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    BoConcept har formået at reducere time-to-market med 20%. Vi glæder os til at fortsætte samarbejdet med fokus på LEAN og procesoptimering. Læs mere om BoConcepts erfaringer her: https://lnkd.in/gnFT4cg