Profil 2017-11-13T17:28:29+00:00

PROFIL

Vi hjælper virksomheder, ledere og medarbejdere med at frigøre indsigt og opfylde deres potentiale. Vi leverer ærlig, upartisk rådgivning, udfordrer etableret tænkning og driver transformationer. Vi samarbejder med vores klienter for at opbygge kapaciteter, der gør det muligt for organisationer at opnå bæredygtige resultater. Et stærkt engagement forankret i et sæt klare værdier gør 4IMPROVE Consulting Group til en betroet forretningspartner – og et givende og inspirerende sted at arbejde.

Efter at have arbejdet med en lang række brancher og forretningsområder gennem årene, har vi erhvervet erfaringen og den indgående indsigt til at tale vores kunders sprog. Vi forstår deres dagligdags bekymringer og udfordringer. Vi bidrager til langsigtede, bæredygtige løsninger, som udgør et solidt fundament for fremtidig vækst og udvikling.

Vores klienter kommer til os:
• For ærlig og upartisk rådgivning baseret på stærkt engagement, indsigt, viden og erfaring
• For hjælp til at opfylde virksomhedens, ledelsens og medarbejdernes fulde potentiale
• Når de vil have ægte og varig forandring
• Når forandringer og løsninger skal indlejres i organisationen og gøre en langsigtet forskel
• For at opnå viden, indsigt og forståelse til at skabe vækst og udvikling
• For at få et andet perspektiv på en række udfordringer og problemer
• Når de skal træffe afgørende beslutninger vedr. deres virksomheds eller medarbejderes fremtid

Karriere

Rådgivning er kernen i vores forretning. 4IMPROVE konsulenter går i dybden for at løse vores klienters største udfordringer og gøre en positiv og varig forskel for deres virksomheder.
Konsulentarbejde er varieret og barskt, meget af det udføres ude hos klienten. Projekter kan variere i længde, størrelse og placering afhængigt af klientens udfordring. Vi kræver mindst fem års erhvervserfaring og en dokumenteret rekord af resultater. Til gengæld tilbyder vi dig et udfordrende men uhøjtideligt arbejdsmiljø, store faglige udfordringer, spændende projekter, dedikerede kolleger og et attraktivt lønsystem.
Vi tror på frihed og ansvar. Du vil opleve en høj grad af frihed til at planlægge dit eget arbejde, men det er afgørende, at friheden går hånd i hånd med en stærk ansvarsfølelse når det gælder klienter og projekter.
Vi søger altid nye talenter! Hvis du gerne vil være med på holdet, så send din ansøgning og CV til sekretariat@4improve.dk. Vi ser frem til at høre fra dig.

NYHEDER

    LinkedIn Company Updates

  • 1 Day Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    Tak til indlægsholdere og gæster ved vores morgenmøde "Grib væksten gennem øget OEE". Vi glæder os til at se jer til flere inspirerende 4IMPROVE arrangementer i 2018!

  • 8 Days Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    Se hvordan vi arbejder med Sales & Operation Planning!  Introduktion til et S&OP forløb med Bo Dencker fra 4IMPROVE  https://lnkd.in/gnjU6MM

  • 14 Days Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    Vi begynder året med et stort velkommen til Senior Management Consultant Ernst Kildegaard.  Ernst Kildegaard er Civilingeniør i Virksomhedssystemer fra Aalborg Universitet. Han har 17 års erfaring med Supply Chain Management, produktion og indkøb i danske, men internationalt orienterede virksomheder og organisationer, og kommer fra en stilling som Director of Supply Chain & Operation i R82 A/S. 

  • 29 Days Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    Velkommen til Management Consultant Ruben Sørensen. Ruben er Bachelor i Value Chain Management, og kommer fra en stilling som QRM coach hos QRM Danmark og ekstern lektor på Civilingeniøruddannelsen på det Tekniske Fakultet ved SDU i Odense. Ruben har erfaring inden for bl.a. supply chain management, procesoptimering og agile manufacturing.

  • 30 Days Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

     From all of us to all of you: Merry Christmas and Happy New Year!

  • 1 Months Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    Kære CEO! Grundlaget for din vækst handler primært om at opfylde markedets krav. 1. Udnyt produktionsressourcerne optimalt. Få mere ud af dine anlægsinvesteringer parallelt med, at du bygger nyt og/eller øger din outsourcing. 2. Dine leverandører skal spille med. Det handler ikke om at tvinge leverandøren til at gøre, som indkøb forlanger, men om at få de interne ressourcer (på tværs af organisationen) til at blive enige om, hvilke krav de skal stille til dét, de køber – og hvilke behov de reelt ønsker at få opfyldt. 3. Din projektportefølje skal understøtte dine strategiske mål, så de planlagte tiltag er de rigtige, og bliver eksekveret som planlagt! 4. De samlede værdistrømme fra leverandør til kunde skal håndteres effektivt – glem aldrig fokus på den daglige drift! Derudover skal din supply chain udvikle sig iht. det nuværende vækstscenarie: • Prioritering – hvilke ordrer, produkter og kunder skal prioriteres for at sikre kort- og langsigtet profitoptimering? • Fokusering – hvilke produkter og ydelser skal I selv stå for, og hvilke skal I optimere gennem partneraftaler? • Effektivitet i afvikling af daglig drift – processer, strukturer og organisation skal arbejde mod opfyldelse af kundernes behov, og levere iht. det aftalte. Bo Dencker

  • 1 Months, 7 Days Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    Grib væksten gennem øget output!  Morgenmøde tirsdag den 16. januar 2018 kl. 8:00-10:30. Hvorfor er det ofte vanskeligt at få produktionen til at følge med de muligheder, der findes på markedet? Med udgangspunkt i konkrete eksempler, vil vi vise hvordan en fokuseret OEE indsats kan øge output fra investeringsaktiver – og dermed udskyde investeringer, samtidigt med at de direkte omkostninger reduceres. Vi byder på spændende indlæg fra DS Smith, Egetæpper, IKEA Industry og Elopak, og selvfølgelig morgenmad. Morgenmødet er gratis, og der er parkering ved døren. Yderligere information og tilmelding til sekretariat@4improve.dk senest 12. januar 2018. Vi glæder os til at inspirere dig!

  • 1 Months, 11 Days Agoview on linkedin

    4IMPROVE Consulting Group

    Velkommen til vores nye Senior Management Consultant Thomas Vedel Thomas er kandidat i International Business fra Aarhus Universitet, og kommer fra LEGO, hvor han som Director har mere end 14 års international erfaring med digitalisering, procesoptimering, strategi, ledelse, operation og procurement.